Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń - 61 415 20 88
Intymnyshop Szukaj

Regulamin sklepu internetowego Intymnyshop

Sklep internetowy Intymnyshop działający pod adresem intymnyshop.pl należy do firmy:

Companyone Woźny Aleksander
Krzemowa 1 62-002 Złotniki (k. Poznania)
Numer NIP: 7792465036
Numer REGON: 367383420

Siedziba firmy (siedziba znajduje się na terenie kompleksu biurowego Younick w Złotnikach pod Poznaniem):

Zdjęcie kompleksu biurowego, gdzie znajduje się siedziba firmy, z ulicy:

Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest pod adresem siedziby wskazanym powyżej, pod adresem e-mail hello@intymnyshop.pl.

§ 1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  2. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93),
  3. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego),
  4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://intymnyshop.pl/regulamin,
  5. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://intymnyshop.pl,
  6. SprzedawcaCOMPANYONE WOŹNY ALEKSANDER, KRZEMOWA 1 62-002 ZŁOTNIKI, NIP: 7792465036

§ 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
  3. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są: 
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  5. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.
  3. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. 
  4. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
  5. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.

§ 4

Składanie zamówienia

  1. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
    1. wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamów teraz”,
    2. podać adres do wysyłki zamówienia oraz dane do faktury – jeśli Kupujący wcześniej dodał określone dane do konta, może wybrać te dane bez konieczności ponownego ich uzupełniania albo podać inne dane,
    3. wybrać metodę dostawy i płatności za zamówienie,
    4. zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
    5. kliknąć w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  2. Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu Przelewy24 celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
  3. Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienia inną niż płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostanie przeniesiony od razu na stronę z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.

§ 5

Formy dostawy i metody płatności

  1. Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zamówienia:
    1. 1)przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – koszt darmowy 0zł*, czas dostawy: 24h od chwili realizacji zamówienia,
    2. 2)Dostawa do paczkomatu InPost – koszt darmowy 0zł, czas dostawy: 24h od chwili realizacji zamówienia (w 98% przypadków),
  2. Koszt dostawy ponosi Sprzedawca*.
  3. Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
    1. Płatność za pobraniem u kuriera lub w Paczkomacie InPost,
    2. Szybka płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
    3. Przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy.
            *Nie dotyczy przesyłki za pobraniem, gdzie opłata wynosi 5zł.

§ 6

Realizacja zamówienia

  1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres email poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
  2. Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
  3. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
  4. Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie, chyba, że Kupujący wybrał formę płatności za pobraniem – wtedy czas realizacji zamówienia liczony jest do chwili zawarcia umowy.
  5. Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
  6. Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu.
  7. Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 3 Regulaminu.

§ 7

Odstąpienie od umowy Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 100 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
  2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia – poprzez portal online lub poprzez email.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. Sprzedający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, a w każdym przypadku nie później niż 3 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

§ 8

Odpowiedzialność sprzedającego za wady

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
    1. żądać wymiany produktu na wolny od wad,
    2. żądać usunięcia wady,
    3. żądać obniżenia ceny,
    4. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  5. Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 7 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
  7. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

§ 9

Dane osobowe i pliki cookies

Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://intymnyshop.pl/prywatnosc

§ 10

Sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. 1)zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
    2. 2)zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    3. 3)skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 11

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.

Data publikacji: 2017-06-02

Intymnyshop

Dostawa i zwrot gratis

Dostawa przesyłki jest zawsze DARMOWA (0 zł). Również zwrot jest DARMOWY (0 zł).

Intymnyshop

100 dni na zwrot

Produkt spełni Twoje oczekiwania albo otrzymasz z powrotem 100% kwoty. Bez wypełniania formularzy zwrotu.

Intymnyshop

2-letnia gwarancja

Bez wychodzenia z domu. Bez kosztów.

Intymnyshop

100% dyskretna paczka

Szare, anonimowe pudełko. Zero oznaczeń. Neutralna nazwa nadawcy paczki to: Logistiko.

Wygodne płatności gwarantuje Szybką dostawę zapewniają Bezpieczne zakupy dzięki
Zamknij

Dlaczego pytamy o telefon?

Wysyłka do Paczkomatu InPost: Na numer telefony przyjdzie sms z kodem do Paczkomatu i informacją, że paczka jest w Paczkomacie.
Wysyłka Kurier DPD: Jeśli będzie potrzeba kurier będzie kontaktował się w sprawie dostawy np. by dogadać godzinę dostawy.

Numer telefonu nie będzie używany do niczego innego.